сряда, 1 декември 2010 г.

НЕ Е СТРАШНО ДА СЕ НАСЕ_ЕШ, СТРАШНО Е АКО НЕ МОЖЕШ ДА СЕ ОПЕРЕШ

Еега ти случката! Тридесет и осем депутата ги поканили на парти, като ги зарибили с подаръци - мобилни телефони за по 6000 лева. И тия балъци дружно се насадиха.
И не ми е проблемът, че 20% от нашите избраници са избягали от работа. Всички са го правили. Понякога ми е идвало да се уволня сам себе си. Проблемът ми е на друго място. Представяш ли си, Народе мой, какви тъпаци ме управляват? Да ги хванат по бели гащи по най-балъшкия начин! Не ми се мисли колко безплатно ги пързалят най-различни лобисти... Не ми се мисли и за сентенцията, че всеки народ си заслужава управниците. Апа тоя Лъчо Иванов е такъв карък, че ако беше в казармата все в ареста щеше да си стои.

Първият ми началник когато бях на 23 години и ми дадоха човешки съдби да решавам още преди да съм станал човек, ме посрещна с думите: „Гореща ти е кръвта лейтенанте, но помни, че оперативният работник е мислеща фигура и знай, че не е страшно да се нас***ш, страшно е ако не можеш да се опереш". Бог да го прости!

А на журналистите хвала! Спуках се от смях :)))

Няма коментари:

Публикуване на коментар