четвъртък, 26 март 2020 г.

ДОБРО УТРО, ПРИЯТЕЛИ!


Добро утро приятели! Хем има корона вирус, хем не можем да ходим на работа, щото на баба Марта и дошли "ония дни".Е, като трябва да стоим в къщи ще стоим. Карантина е. Корона вирус.

Тази сутрин станах както обикновено в 5,30. Навикът си е навик. Докато си пия кафето, свърших това дето си върша всеки ден. После направих няколко клякания и лицеви опори. Няма да казвам колко, та да не ми се смеете щото в едно друго време съм правил и по повече. Какви да ги върша днес? На Маргето й е лесно. От ранни зори налива ум и разум в главите на първолаците през компютъра. Щяла да ги учи за "Ъ". Забравих да я питам дали за ер голям или ер малък, ама сега не мога за й звънна, че ще наруша дисциплината.

Завчера казаха по телевизора, че някаква лаборатория изпратила на сума ти и народ съобщения, че са завирусени и тия дружно обсадили Пирогов с искане да им облекат пижами и да ги натикат по креватите. Малко им се чудя. Аз в болница съм ходил само на свиждане на майка ми, светла и памет, и тогава си рекох, че ще отида там или на сила, или да си получа смъртния акт. За втората хипотеза даже някой друг ще отиде, щото аз ще бъда затруднен. Да оставим, че човек не може на спокойствие една цигара да си изпавка и вечер една ракия да изпие. Разработвал съм и такива планове, ако съм там да организирам контрабанден канал за внос на съответните пособия за удоволствие. И без това не могат да ме изпишат дисциплинарно. Тия пък направиха закон и като нищо може да ме окаушат. Владо Каролев как го озаптиха. Сега, това че е нарушил правилата на карантината, добре. Имаш дупе, нарушаваш, хващат те, носиш си отговорността. Но това, че си е казал мнението в социалната мрежа и получил обвинение, вече е пресолена манджа от страна на прокурорите. Иначе започва да ми мирише на едно време в полицията когато след всяко проучване трябваше да пишем дали човекът има "правилно отношение към мероприятията на народната власт".

Малко се отплеснах. Въпросът беше какви ще ги върша днес. Гледам някои се притесняват. Да взема и аз да се попритеснявам. Първо ще закуся, щото мисля си, човек на гладно не може да се притеснява качествено. 

Да видим за какво да се притеснявам:
Може да умра? Аз не познавам някой който се е родил и да не я свърши тая работа. Не става за притеснение.
Икономическа криза? Преживяхме и празните магазини и купоните по времето на Луканов, банковите грабежи, кризата през 2009.... И пак прецапахме през този друм. Ще се оправим и сега. И това не става за притеснение.
Ще се провали празнуването на юбилея ми? Ставам на 60 след две седмици. Ама аз ще бъда на 60 цяла година. Като мине гюрумтията, ще го отпразнуваме. 
Ще се провали това чудесно пътуване, което планираме с Маргето от близо година? Е тук малко ме е яд, ама човек прави каквото може, пък то става каквото си иска... 😀 Въобще, Онзи се присмива най-много на тези които се опитва да живеят много планирано. Добрата новина е, че няма да загубим пари, защото Маргето не ме послуша и направи застраховка "Отказ от пътуване". Аз бучах тогава, щото малко скръндза падам, ама е добре, че тя не ме слуша понякога.

Няма да стане с притесненията. Ще почета, ще поуча английски, пък ще видим. 
Добро утро, приятели!

Няма коментари:

Публикуване на коментар