неделя, 28 март 2010 г.

НАЙ-БЕЗОТТГОВОРНО

Много мразя някой да ми казва какво да мисля. За това ще кажа какво обичам.

ОБИЧАМ да правя каквото си искам. Или поне да правя това, което става най-лесно и ми е най-малко неприятано.

ОБИЧАМ да имам много пари и всички красиви неща които мога да си купя с тях. А най-много обичам да ги раздавам за свършена работа.

ОБИЧАМ когато ми е кофти да си представям, че качвам стръмен баир и горе ме чака благоденствие.

ОБИЧАМ нещата ми да се случват от само себе си и с радост да бера плодовете, ако може без труд и максимално повече.

ОБИЧАМ  ако спечеля, да взема всичко, а ако загубя да ми се размине.

МНОГО ОБИЧАМ да плучавам подаръци. А и да ги раздавам, защото се чувствам важен така.

ОБИЧАМ да нарушавам правилата, в същност майната им. По-добре е да бъдеш хулиган, от колкото да кротуваш. Е, налага се да си имаш и дупе да си платиш, ако те пипнат. В тоя дух на мисли предпочитам и жената на ближния ми и осела му, ако не е взел мерки да си ги оварди. При това много добре знам, че каквото правя на другите, това ще ме и последва.

ОБИЧАМ да съм добър, когато ми падне възможност, но

ОБИЧАМ да съм най-големия злодей, ако това се налага (става въпрос за лична преценка и избор).

А най-обичам да знам, че това което обичам се изявява в живота ми когато му дойде времето. Просто обичам себе си.

1 коментар:

  1. А аз най- обичам, когато хората ценят живота и вървят през него съзнателно със широко отворени очи :)

    ОтговорИзтриване