неделя, 31 март 2013 г.

ОТВОРЕНО ПИСМО

До Бойко Борисов
До Сергей Дмитриевич Станишев
До Волен Сидеров
До Меглена Кунева
До всички улични революционери за които майка ми с топло чувство каза, че май не знаят какво искат, а аз бих казал че не искат да покажат какво точно искат, 
До всички знайни и незнайни кукловоди и тези които се мислят за такива


УВАЖАЕМИ ДАМИ И ГОСПОДА,

Преминахме през смутно време, което си има своите ползи. След като усетихте „народната любов“ идва и времето да ви кажа, че нито аз мога да ви понасям, нито вие мен, но връзката между нас е диалектическа и искаме, не искаме, налага се да продължим заедно напред. За това ще ви разкажа за два важни момента от посещението ми в Германия от последната седмица.

Първият от тези моменти е посещението на катедралата в град Кьолн. Винаги когато ида по тези краища, не пропускам да посетя това чудо. И винаги ме спохождат градивни мисли. Сега беше същото. Строителството на тази катедрала, уважаеми дами и господа,  е започнало през трети век и няма да се учудя ако сега продължат да я доизграждат. Това говори само за едно - приемственост. Въпреки превратностите на времето, трудностите и войните, немският народ е намирал начина да надгради. Помислете върху това. А ако нямате вдъхновение, посетете тази катедрала, за да видите саркофазите на немските водачи събрани на едно място.

Посетих и град Клеве. Помолих мои немски приятели да ми покажат забележителностите на града. Първото което направиха, е да ме заведат до едно гробище на 900  английски войници. Косите ми настръхнаха като видях възрастта на тези момчета - 18-19 годишни, загинали в битката за завземането на Клеве. „Е, тия сега ще ми се фукат с бойните си подвизи. Два пъти им бяхме съюзници, и двата пъти...“ Но всъщност научих следната история:

През 1945 Клеве бил изравнен със земята. Включително и катедралата им. В тези битки паднали и онези 900 английски момчета. През 1947 в църковното настоятелство се получило писмо. В него един английски летец разказвал, че напоследък получил много „знаци“ и за това искал среща с настоятелите. Защото... той бил човекът, който е унищожил тяхната катедрала. Немците го поканили. Организирали се германци, англичани и датчани и направили гробището на тези 900 момчета. „Ето защо, продължи моят немски приятел, за нас Европейският съюз не е пари.  Европейският съюз не е и такъв източник на икономика, колкото някои си мислят. Основно за нас Европейският съюз означава мир.“

УВАЖАЕМИ ДАМИ И ГОСПОДА,
Предстоят избори. И искам достатъчно рано да ви кажа, че гласът ми, а вероятно и гласовете на част от хората които четат тези редове ще получи този, който даде най-ясни отговори на следните въпроси:

1.Какво добро сме постигнали през този преход от последните 20 години и с какво можем да го надградим.

2.Образованието е единственият начин да се постави основа на преодоляването на проблема с циганите и други групи изолирани от обществото. Интересува ме какво какво предвижда всеки от вас за превръщане на образованието в инструмент на икономиката и добруването. Какво предвиждате за ликвидиране на професиите професионален безработен и професионален получател на помощи.

3.Животът по време на криза ни научи... как да живеем по време на криза. Фирмата ни е разчетена по време на нормална икономическа среда да дава хляб на поне 10 човека. Сега сме двама. Изисквам отговор на въпроса: Какво предвижда всеки от вас, за да се подобрят условията за работа на фирми като нашата. А те са много, уверявам ви.

Е, вие сте на ход!

Няма коментари:

Публикуване на коментар