петък, 28 юни 2013 г.

ДО... СТАНИШКАТА

Здравей Станишка!

Аз вярвам, че името носи особена вибрация и обединява и излъчва цялостната енергоинформационна структура на носителя си.

За това не се обръщам към теб със Сергей. Това име е руско, а ти си съветски човек. А аз дълбоко уважавам духовността и душевността на руския народ.

Не се обръщам към теб и като Дмитриевич. Това име е библейско. Аз също нося името на Солунския чудотворец и въпреки че съм доста противоречива личност, всяка сутрин го моля да ме закриля и напътства в мислите, словата и действията ми, та да съм в хармония с Вселената. Ти не даваш такива сигнали и за това ми се струва че това име не ти приляга.

Виж, Станишка ти отива. Така те наричат моите приятели и накрая ще ти кажа защо.

Та вече втора седмица по улиците на страната ходят едни хора и скандират, че партията олицетворявана от теб, Станишка, малко боклучива пада и е мафия. Дали е вярно времето ще покаже, но и аз, и ти, Станишка, сме учили философия и научен комунизъм. Вярно, че аз съм учил в Симеоново, а ти в Москва, макар че в техните школи се даваше по-широко образование.  Но пък вярвам също така, че и моите и твоите шестици са си напълно заслужени. И за това на разбираем за тебе език ще ти напомня учението на другаря Ленин за кризата във върховете. Това, помниш добре, значи, че хората отказват повече да бъдат управлявани по старому, а управляващите не могат да управляват по новому. В такава ситуация си ти в момента, Станишка, и трябва бързо да решиш. Гледах твоите хора тази сутрин в парламента. Знаеш ли, те излъчват страх. И обърканост. Не можеш да разчиташ на тях. 

Разни твои клакьори, Станишка, ходят по телевизиите и разправят, че ако не сте вие да направите това онова, токът ще се вдигне с 40 процента и че ви трябва поне година за избирателен кодекс. Ако ти си вярваш, да ти кажа: Назначил съм моето куче да ме пази. Не винаги поведението му ми харесва. Ама като сбърка, аз не си търся ново куче, както твоите хора казват че трябват нови водачи, а го коригирам. Со кротце, со благо и со малко кютек. Ама елегантно. Та ако на следващите избори, които надявам се, ще са през септември дойдат хора дето не вършат каквото трябва, народът ни ще ги коригира по гореописания начин. Не е страшно. За това, Станишка, вървете си с мир. И като се вразумите, хората може пак да ви дадат малко власт. Че с повече вие правите пакости. Това от диалектическа гледна точка.

Ама има и още една гледна точка. И тя, Станишка, е енергоинформационна. Руската духовна школа е ненадмината в това. И ти много добре знаеш, Станишка и за Лазарев, и за Свияш, и за Верещагин. Попитай се защо полето насочи теб и хората ти към тези безумни решения, които изкараха хората на улицата. Нищо не е случайно. Полето просто се самокоригира и ти, Станишка, и тия които те държат на каишка вземат решения които са самоубийствени. А то е защото мислите, словата и действията ви са в пълно противоречие с хармонията на Вселената. Това коства много енергия. И тая енергия дава откат. Тоя откат за тебе ще е страшен. Нарича се родово проклятие върху човек тръгнал не само срещу народа си, а и срещу Вселената. Не причинявай това на децата си.

Болна ти е партията, Станишка. И то се вижда с просто око. А Вселената праща болест в три определени случая:

Първо да те предупреди, че не си в синхрон с нея с мисли, слова и действия;

Второ да те възпре, ако продължаваш с ината си

Трето да те унищожи, защото си станал опасен за всичко около себе си.

Е, Станишка, со кротце и со благо за сега, ти рекох какво мислят хората. Пък сега ще понаблюдавам какви ще ги свършиш.

Няма коментари:

Публикуване на коментар