вторник, 5 януари 2016 г.

ДНЕВЕН АНАЛИЗ НА НЯКОИ ВАЛУТНИ ДВОЙКИ КЪМ 5 ЯНУАРИ 2016

За тези които не знаят, аз работя основно по системата "Алигатор" на Бил Уилямс като ползвам само още един допълнителен индикатор - Parabolic SAR. Комбинацията от пълзящите средни, индикаторите АО и АС и  Parabolic SAR използвам основно за вход като по този начин се усеща началото на тренд в ранна фаза и значително се намалява риска от фалшиви пробиви.
Ето как:

EURUSD

Нарочно съм дал графиката в малко по-голям мащаб.
Да започнем с пълзящите средни. Установил съм, че червената линия - зъбите на Алигатора отразява средно претеглената цена на таймфрейма с който работим в момента. В случая тя показва начало на низходящ тренд, който е започнал на 30.12.2015.
Зелената графика - устните на Алигатора, която е по-бърза отразява посокота на около 6 пъти по-малък период от време, т.е. часовите графики. В този случай тя е започнала да показва понижение още на 29.12.2015
Защо не сме търсили входа тогава? Защото синята пълзяща - челюстите на Алигатора, която показва средната цена на 6 пъти по-дълъг период от време, т.е. седмична графика е показвала възходящо движение. С други думи имали сме асинхронно движение на различните времеви периоди, а такова нещо вещае рейндж, докато не се синхронизират.

Останалите индикатори показват низходящо движение.

Допълнителен аргумент е, че Еврото на два пъти не можа да пробие 50% ниво на фибо, което показва, че това е било само корекция на предишното дълго и напоително шествие на мечките.
Така че след пробива на вчерашното дъно сме на къса. Но внимателно.

NZDJPY

Абсолютно идентичен случай. Напълно еднопосочни индикаторите и пълзящите средни.
На всичко отгоре имаме поразен фрактал и меча дивергенция. Направо си плаче за къса. Такова е положението и с NZDUSD, както и с EURHKD.

XAUUSD

Тук има едно малко притеснение, че стойностите на АО и АС са с доста малки макар и положителни стойности, но мечка страх, мен не страх. Като цяло сделката си е малко рискова и сигурно щях да я отменя, ако пазарът не ме баше изпреварил, а и ми става хубаво от тази сделка :)

Като казах "става ми хубаво" да кажа и две думи за интуицията. Постоянно се стремя да се допитвам до сигналите които ми дава тялото. Изградил съм си спомен на чувството за успешна сделка и спомен на неуспешна сделка. Сравнявам и когато съм действително необвързан, това сработва. Само гледам да не се предоверявам.

И накрая отново за риск мениджмънта. В нито една от сделките стопът не е на ниво, което превишава 1% от капитала. Тук, разбира се се комбинира и с обемите.

Общата сума на загубите, дори всички сделки да са неуспешни не превишава 10% от капитала.
Тогава човек и да влезе в Over trading не е страшно. 

Пожелавам на всички успешна 2016 година.

Ще ви бъда благодарен ако кликнете на някоя от рекламите в блога.





Няма коментари:

Публикуване на коментар