вторник, 24 февруари 2015 г.

ДА ПОСЪВЕТВАМ ОБЩИНАРИТЕ, ЩОТО НИ НАЛАЗИХА ПРОСЯЦИ

Налазиха ни просяци. Безконтролно. Аз към тях имам по-специално отношение. Преди време едно цигане ми поиска пари за хляб. И тъй като бяхме пред една закусвалня, аз го вкарах вътре и му купих пилешка чорба. А то вместо да се наяде ме напсува и избяга. От тогава преосмислих мнението си за даряването. Дарявам когато и както мога съзиданието, не безнадеждното. Дарявал съм за Тео, учителя. Дарявал съм за хората на отец Иван, щото знам, че той ги кара да работят, а децата да ходят на училище. Дарявал съм и за пострадалите от бедствията, но винаги съм поставял условието парите да се дадат на хора, които имат застраховка на имота си. Така на имащия ще се умножи, а на нямащия ще се отнеме. Не ща да помагам някому, който сам не ще да си помогне.

Тоя е на площад "Света неделя". Тук имаше един живописен уличен музикант, ама може да са го изгонили, щото не си е платил.

Тоя е до Богословския факултет.

Тоя е на ъгъла на "Позитано" и "Витошка"

А тая госпожа направо си е организирала гарсониера до Президентството на "Съборна".

Знаете ли какво е общото между тях? Вонят. А поведението им е като на силно злоупотребили с алкохол, или наркотици. Та в тая връзка да посъветвам общинарите:

1.Съберете ги всички.
2.Закарайте ги в отрезвителя и ги изкъпете по възможност с по-гореща вода и по-корава четка за кирта. Санитарите да си сложат ръкавици. Струват 9 ст. бройката.
3.Обезпарзитете ги. С възможно по-миризливи препарати. 

Не звучи много либерално, ама съм сигурен, че ще подейства и няма скоро да се върнат. За комисията по дискриминация - не им съчувствам.




Няма коментари:

Публикуване на коментар